29 August, 2012

Harstad - episode 11



Størkersens museum har jeg fortalt om, men i denne episoden får du se denne ihuga ildsjelen i levende live. En herlig mann på en flott plass - med en super kake, som du faktisk får høre lyden av! Nam-nam.

Selveste Harstad kommer det en egen liten bloggting om, så det som er igjen å fortelle her, som ikke blir sagt rett ut i filmen, er at miljøet i Harstad-avdelingen til Boreal Transport virkelig er usedvanlig godt. Det fremgår vel tydelig av bildene nedenfor. Forresten, hvem ville ikke bli i godt humør av å jobbe med denne gjengen her, og med den starten på dagen de får servert av Agnar ...




God (buss-) reise!


2 comments:

  1. Har sett på disse Tour Boreal programmene og er mektig imponert. Først, det var virkelig interesant å se hvordan disse bussjåførene hadde det på jobb. Og videre traff du interesante folk slik at jeg fikk litt innblikk i kultur der nord, av de som bodde langs rutene. Dette burde vært vist på NRK og TV2 osv, som kultur innslag. Du er jo proff i filmingen med alle de gode vinklingene.
    Klart ikke stoppe å se før jeg hadde sett alle programmene, og da var det seint på natt. Syklingen og teltingen var bare suverene innslag. Takk Paul. Og nå mer takk.......!

    ReplyDelete
  2. Mer kommer Frank, jeg måtte bare utsette redigeringen for å komme i land med syklingen, men fortsatte å filme ... så du vil tilfredsstilles utover våren. Jeg kan love noen veldig bra møter med interessante folk på kjøl, vei og skinnegang! Og du skal ha takk for en slik hygelig kommentar! Det er ikke i "gullrekka", alt som glimrer, vet du ;)

    ReplyDelete